НАУЧИ ЈЕЗИК ЛАКО ДА ТЕ РАЗУМЕ СВАКО

Научити језик није лако, али то може свако!
Говорићу  вам из сопственог искуства, јер сам и сама наишла на велике потешкоће на самом почетку, а оне су потрајале дуги низ година(ако тако могу рећи, с обзиром да их сада немам много :)). 
Код мене је велики проблем представљало још основна школа где су нас вечито учили ГРАМАТИКА ДЕЦО ГРАМАТИКА!! Сви смо само учили њу! Акценат на њој. Конверзација је за нас тада била мисаона именица. Да бисмо после схватили у средњој да и она постоји  и да је ми не знамо(част изузецима, што кажу професори). Овим не желим да вређам професоре енглеског језика али једноставно сматрађ да већина која на овај начин учи од почетка није добар.
Можда таква ситуација није у већим градовима али код мене је било овако.
Е сад, како сам ја решила тај проблем у средњој тек, нажалост, али добро боље икад него никад. :)
Прво сам гледала доста СЕРИЈА И ФИЛМОВА СА ТИТЛОМ НА ЕНГЛЕСКИ (ја ћу овде конкретно причати о енглеском језику, али наравно може се применити и на било који други језик).
Већина људи вам је вероватно рекло за ово. У почетку ће вам бити тешко али навићи ћете се и временом више разумети. И још једна врло важна стварје да док гледатеако наиђете на неку реч коју не закључите из контекста шта значи, запишите је и преведите. Временом ћете усвајати и акценат слушањем али и повећати фонд речи.

Следећа ствар која ми је била од користи јесу апликације HELLOTALK и SPEAKY. Ове две апликације су апликације за интерактивно учење тп значи да преко њих можете упознати људе из целог света и стећи пријатеље уа цео живот. Имаћете прилику да разговарате са изворним говорницима а и да ви такође помогнете некоме у учењу српског. Биће вам забавно, ја је и дан-данас користим. 

И треће што ми је помогло је курс енглеског, тада сам ја похађала убрзани летњи курс.Али наравно курсеви се плаћају али сматрам да ако одаберете добру школу која вам одговара можете добро научити.

Ово су начини како сам ја научила енглески и сад ове начине користим и за учење других језика и за сада ми иде одлично. Пробајте и ви и пишите ми да ли су вам помогли неко од мојих савета и наравно пишите ми како сте ви научили неки језик.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ЈЕДНА ЈЕДИНА, НАША ДРАГА ПЛАНЕТА НЕЗАМЕНЉИВА!